cassandraam

helgen (;

Hahah det har blivit lite av en tradition att jag inte bloggar under helgen ;)

även denna helgen har varit mycket bra! åtminstonde lördag och söndag.


FREDAG;
drog  in till stan vid halv nio, träffade michael och satt ute och snackade i lite mer än två timmar - han tog bussen hem vid 23.40 - kallt och regnigt = ingen hit! men men.


När Michael hade åkt hem så kom Alexander och hämtade mig. Drog hem till honom och kollade TV.


LÖRDAG;
Vaknade ganska tidigt eftersom HP1a skulle träffas vid skolan klockan 10 (y) 
Säger bara att lördag morgonens väder speglade humöret... 
Klassen gick runt på torget eftersom det var marknad - det sög! 
Efter det så drog vi tillbaka till skolan där det blev fika. yammiii!! :D 

Gabbeh söt som vanligt(;

erica också ;)

hahahaha bästa bilden på Jeff ever eller? ;)

Hej josephine och Jeff ;)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA så sjukt kul! 
Josephine och Erica satte upp en skumtomte i hisstaket! 
hahah jag dog lite där ;)

HP1a = bästa klassen!
beas mami + folk från HP1a

Bea langar poosen ;)

pröva den nya brustabletten - BAKIS!

I min klass så grillar man skumtomtar (:

Hej! En söt Jennifer tack!

Hum, behöver jag säga nåt annat än att Jeff gillar den filten? :O

den bilden får avsluta lördagsmyset med klassen! 
Tack HP1a för en underbar dag! <3

Alexander kom och hämtade mig, drev runt lite i stan och sen hem till honom och sov eftersom vi båda gick upp tidigt. Om jag ska vara ärlig så kommer jag inte ihåg vad vi gjorde i lördags.. Eller jo! Jag knarkade SvampBob Fyrkant på MTV medan bby sprang mellan datan - finalen av DH och mig hahah (; 
Btw, Alexanders mami lagar amazing mat!  :D


SÖNDAG;
vaknade upp hos Alexander, käkade frukost och drog hem till mig. när jag kom hem gjorde jag excelprovet som min klass har till imon.. 


Jaja, men nu ska jag strax springa in i duschen och sen sova men först ett tips om en kononbra låt! 
Rihanna - Russian Roulette.

And you can see my heart beating
You can see it through my chest
And I’m terrified but I’m not leaving

Know that I must must pass this
test
So just pull the trigger


As my life flashes before my eyes
I’m wonderi
ng will I ever see another sunrise?
So many won’t get the chance to say goodbye
But it’s
too late too pick up the value of my life


Biglove
/C


a.f.<3

2009-11-29 @ 22:53:01 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0