cassandraam

måndagsmys

God kväll sötnosar!(:
förlåt att jag slutade det förra inlägget så plötsligt.. Erica ville springa till bussen.

Efter skolan;
när jag väl kom hem gick jag direkt och la mig. Jag insåg att jag var sjukttrött på bussen hem så det enda rätta var att sova! gick upp vid sju, gjorde klyftpotatis till mig och mina syskon eftersom mami var på möte och pappa är i Tyskland. 
kollade på CSI Miami nyss, kanonbra!

Nu sitter jag, för första gången och tittar på Hollywood fruar, och jag gillar inte Anna Anka.
"Folk som har fettma är själviska om de skaffat barn. Barnen kommer få massa sjukdomar.
Jag anser att jag har en av världens bästa kroppar och svenska 16-åringar borde ha en kropp som min."
Det dummaste hon sagt har väl ändå ingen missat; "Om din man vill att du ska suga av honom det första du gör på morgonen, ja då får du som fru ställa upp och göra det.. blablabla..." 
Det är knappt att man orkar bli arg på henne..

Anyway.. imon ska jag och Erica utnyttja våra nya gymkort för första gången. Vi ska simma vid tolv eftersom idrotten är inställd för att några elever ska till gymmet för att få sina gymkort.
Annars imon så blir det att plugga.

föröker lägga upp en bild men den vill bara inte.. :S
men nu ska jag sluta skriva onödiga men oh så viktiga saker...! ;) hahaha!


godnatt kokostoppar små!(:
puss:*
/C

2009-10-05 @ 21:45:24 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0