cassandraam

091004

Hejhej!
som jag skrev i förra inlägget så var jag på fest igår.
Emil och Glenn fyllde år - grattis till dom! :)
Jag var en dom få som var nykter, går på pencilin.
Jag orkade inte fota på festen, och så fick jag inga bra bilder från förfesten..
Sorry!
Festen iaf var okej.. Albin hällde öl över mig - tack (y)
Jag och Emma gick från festen tidigare än de flesta pga. personliga skäl..
Linn och jag hann iallfall göra ett videoinlägg - jag är nykter, linn är det inte .. ;)
tyvärr får jag inte ladda upp det.. men vi ska fixa ett annat v-inlägg (;
iallfall så tog jag bussen hem till mih och sov i min egna säng, finns det nåt bättre än att göra det? - Nej

vaknade typ halv fyra, käkade och sen har jag städat mitt rum och så..
läst min bok och sovit igen.. gick upp och åt - potatis med kyckling och sallad. mami's mat är god! :D 

nu sitter jag här och alexander försöker fixa ett y-tube konto till mig, med blogginställningar och så.. 
håll tummarna! om han lyckas så kanske jag lägger upp ännu ett v-inlägg ;)

ska snart gå och duscha och sova eftersom jag och Erica ska till gymmet imon under skoltid så måste vara pigg! 

btw, för den som inte sett min gamla blogg och undrar varför det är så lite inlägg så är det för att jag har precis bytt blogg. 

/C 


Linn på bilden, en av de få bilder jag tog
här har ni hennes blogg; http://fotonich.blogg.se

btw, glömde säga att jag färgat håret nu igen.. nästan svart:O
2009-10-04 @ 23:03:07 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: fotonich

Allt är så fel på denna bilden, man ser lalala jag har en lockig hårsak jag ser blek ut och otroligt ful men man får la tacka för länken iallafal (; Du ska få en du med . :)

2009-10-04 @ 23:11:44
URL: http://fotonich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0