cassandraam

S, M och T. + 1 månad.

Helloo you (:
1 månad idag.<3

I söndags när jag vaknade så gick jag och mami ut och gick, riktigt skönt! 
Tog med kameran ut och fotade lite.

efter några timmar så drog jag till bby och sov där. [:


Igår, Måndag hade jag möte med ****************, gick kanon [:
Drog till Borås efter det och köpte Alexanders julklapp, visar bild när han har fått den.
Hängde med honom hem lite och va ute och sladdade lite (y)

 

Vaknade vid tio idag, pappa kom ner och frågade varför jag hade ringt mami halv sju på morgonen.. [?]
Fattade ingenting men efter en stund insåg jag att jag vid den tiden hade drömt en mardröm.
Det var nåt stort som skulle käka upp mig [?] och så hade jag tvingat mig själv till att vakna.. 
Troligen hade jag ringt mami när jag fortfarande sov men var påväg ur drömmen... :S 


I en och en halv timme jobbade jag med att slå in Alex paket, yey mee! (y)

sen har jag bara suttit och kollat på medan Nathalie har slagit in andra julklappar ;)


Men nu måst jag dra mig, ska duscha och städa lite!
ha det bäst!
Biglove
/C

 

 

 

2009-12-22 @ 14:22:25 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0