cassandraam

ingen kommentar..

frågor om förhållanden

Är du singel? – nej (:

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – ibland ja (:

Kärlek eller Sex? - kärlek (:

Har du varit kär i någon? – ja

Finns det någon för dig just nu? – ma' bbyboo :D

 

Tio frågor om dig själv

Ditt namn? - Cassandra

När fyller du år? – 17.e september

Några utsmyckningar på din kropp? Hål i öronen?

Vilken årstid är bäst? - sommar ofc!

Vad tycker du mest om hos dig själv? – just nu mina naglar ;)

Vad är du bra på? – skratta eller nåt  :o

Vem älskar du mest på denna jord? – mamii :D

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? med Alexander (:

 

Tio frågor om dina vänner.

Vem är din allra bästa vän? – mamma tror jag faktiskt ;)

Vem vet allt om dig? Några..

Vem är roligast av dina vänner? – Josephine Brandby – dum i huvudet ;)

Vem är mest partynisse? – Gabbeh typ? ;)

Vem är den du helst har filmkväll med? – Alexander, flickorna eller några av töntarna  i min klass ;)

Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? Vet inte :o

 

Tio frågor om idag.

Vad har du gjort? Sovit, myst, handlat presenter ?

Har du varit glad idag? – JAA :D

Har du varit ledsen idag? – nej

Har du gjort något bra idag? – köpt julklappar?

Vad ska du göra nu? – göra klart mammas paket ;)

Har du gjort något dåligt idag? – japp!

Vad har du ätit idag? – tacochips med dipp! Och frukost då ;)

Är du trött nu? - yeah

Vad händer imorgon? – Julfirande hos mormor

 

Telefon/Mobil.

Vem ringde du senast? - Mamma

Vem ringde dig senast? - Nathalie

Vem smsa till dig senast? – Ma’ bbyboo

Vem smsa du till senast? – Ma’ bbyboo

 

Kärlek.

Har du kysst någon idag? – Jaa:D

Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? –Ojah!

Har du ett förhållande? – OM jag har! ;)

När går gränsen vid otrohet? - Kyss typ?

Är du romantisk? – hum, kanske?:o

Är du svårflörtad? – nja, inte såå

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? – jadå (:

Har du någon gång slagit någon? – eh ah, för många gånger ;)

Har du lekt med någons känslor? inte med mening

Hur länge höll ditt längsta förhållande? – sju månader

Hur länge var ditt kortaste? – en vecka?

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – just nu? förhållande  (:

Har du varit tillsammans med två samtidigt? – nope!

Är du en bra pojk/flickvän? – hoppas de :o

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? – Frojt! ;)

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? – Alexander (:

Har du en bra pojk/flickvän? - Den bästa !

Vad gillar du för typ av killar/tjejer? – det ska helst vara en kille som kan få mig att skratta och känna mig trygg. Omtänksam och mysig! Nästan vara lite som jag, alltså att vi typ tycka om samma saker och så..? 
Lite busiga killar - ingen mammas lilla pojke! USCH!

 

Jag har sjukt tråkigt okej? ;)

Biglove

/C

 

 

2009-12-23 @ 20:17:43 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0