cassandraam

How do you do the things that you do?

img_0177 (MMS)

Skulle laddat upp ett inlägg i lördags men något gjorde detta omöjligt, så nu får det bli ett väldigt viktigt inlägg om läget just nu.  Är påväg hem till Kärleken, taggar galet inför imorgon då jag gör en feting roadtrip med mina fina tjejer från klassen! Ska bli så sjuuuuukt kul! Trippen går mot Ullared, pengarna kommer att spenderas på Gekås och sällskapet kommer vara det bästa!  För tillfället klär jag mig i halsduk, en tröja, en jacka och en poncho. Kylan är påträngande och därför klar jag mig för polarvinter.  Love

2011-10-10 @ 21:07:50 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0