cassandraam

Fml

Jag skulle kunna skriva god morgon men känner att det inte passar idag - eftersom jag fick gå upp tidigt i tro om att jag hade engelska vid nio men nejdå - jag börjar tio över elva istället..

Nämnde jag att jag hann sätta mig på bussen och åka två hållplatser innan jag fick reda på det..? Inte? Men de gjorde jag och sen fick jag gå tillbaka hem..

Därför sitter jag nu och dricker kaffe och intalar mig själv att jag borde plugga, inte sitta och titta på MTV som jag så gärna gör..!

Love

2011-10-25 @ 09:39:06 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym



Hej! :)

Vill du har tusentals fler besökare? - Var med i dagens blogg hos mig!



Kolla även in bloggen för att få träningstips och få din drömkropp!

kommer även skriva om mitt liv som modell!



Här hittar du tävlingen:

http://svettlukt.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-2.html#comment



Ps: ni minns mig säkert från "modelbea"-bloggen

Lycka till! :)

2011-10-26 @ 17:51:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0