cassandraam

min finaste, min älskade, min Kärlek. i love you

Okej, mitt i natten. Skoluppgift nyss avslutad. Jobb klockan ett imorgon. Sedan klockan nio är det biomys med min finaste, min älskade, min Kärlek. i love you.

Är sjukt trött, borde verkligen sova men har annat för mig.. Som att helt random (okej de va till min skoluppgift!) fota lite saker jag inhandlade på IKEA och Freeport när jag gjorde ett studiebesök där.

Gosedjuren köpte jag för att IKEA skulle skänka tio kronor till barnutbildning. 

Over and out.
Love
2011-11-19 @ 00:42:09 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: fatimaswary

Hejsan, allt bra? :)



Just nu har jag dagens blogg tävling hos mig! Så klicka gärna in & anmäl dig, utser 5 vinnare :)

direkt länk :http://fatimaswary.blogg.se/2011/november/tavling-dagens-blogg.html#comment

2011-11-20 @ 14:23:20
URL: http://fatimaswary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0