cassandraam

nytt till kameran!

Hej! 
Jag har ju tidigare berättat att jag väntar på en telefon - en iPhone 4 VIT! Ååh, har väntat i mer än en vecka nu och fortfarande ingen telefon.. 
Eftersom den inte kom igår så fick jag för mig att beställa en ny sak..
Nämligen;
Ett feting teleobjektiv till min älskade kamera! 
'
Gick in på elgiganten.se och beställde via "Collect @ Store" så efter en timme var jag och Sandra nere och hämtade ut det sista som fanns i butiken! LYCKA! :D
Kalaset gick på 1349kr och objektivet är värt varje slant! 
'
Visar bilder lite senare idag, håller på och pluggar... Vill inte sitta inne och plugga... Vill UT OCH FOTA, fota i massor! :(
'
Vi hörs ! :)
2011-05-21 @ 14:37:05 ny shoppat! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0