cassandraam

tre änglar, tre ljus

Jag orkade inte uppdatera igår då det skett en hemsk olycka.
'
Jag förstår inte att allt kan vara så orättvist ibland. Jag tänker på alla anhöriga och skänker de mina tankar.
Vänner har skrivit i sina bloggar och undrar över hur man förlåter Gud för att han för en sekund vänt bort blicken eller tagit bort sin vakande hand över flickorna. Jag ställer mig samma frågor..
'
Igår grät jag. Jag kunde inte sluta. Jag grät tillsammans med vänner. Jag grät tillsammans med min mamma.

Jag kände dom inte jättebra men jag visste vilka de var. Jag är vän med syskonen till en av de. Jag har festat tillsammans med den andra. Jag kände de inte in på livet men jag visste vilka de var. Gått i samma skola, hälsat osv. och nu är de borta. För alltid.
'
Jag har inte riktigt förstått det än. Det känns som en fruktansvärd dröm som jag snart vaknar ur och att allt då är bra igen. Det är så jag önskar att det var. Men det är det inte.
'
Till deras nära och kära vill jag säga; var starka! Våra tankar är hos er ♥
Vila i frid, fina änglar ♥


2011-03-13 @ 23:00:10 Tankar & frågor Permalink


Kommentarer
Postat av: kristoffer brunke

hemskt:(<3

2011-03-13 @ 23:08:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0