cassandraam

TJABBA TJENA HALLOJ


Tjabba tjena hallå Cassandras bloggläsare!
Personligen tycker jag att Cassandra uppdaterar väldigt dåligt just nu, så jag tänkte göra ett inlägg.
Just nu sitter jag vid datorn, Cassandra håller på och springa runt bakom mig och byta kläder och flamsar ;)
Vi ska strax bege oss mot stan, jag ska hem och cassandra ska hem till sin pöjkvän!
Ah, det var ju intressant fakta jag hade? aja, Cassandra uppdaterar väl när hon har tid :)
&Cassie, du är brabrabrabrabra<3
XOXO
this crazy bitch!
puss på skinkan!
2011-03-16 @ 18:19:42 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: amanda rosende

sv: haha ja det blir lätt så :)

2011-03-17 @ 14:32:30
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0