cassandraam

leaving town ..


Uppe alldeles för tidigt en solig söndag, jobb på schemat.
Med humöret på topp skjutsades jag in till staden för att spendera dagen inomhus på jobbet.
Stressigt men härligt att få göra något!
Efter att ha hjälpt till att stänga hängde jag med papi och handlade mat sedan hem.
'
Med flätorna, sedan jobbet, kvar i håret ligger jag nu i min säng, efter att ha spenderat alldeles för mycket tid framför datorn har jag äntligen packat min väska.
Jag lämnar staden och flyr till Varberg. Tänker ha tid för mig själv, tid för promenader där tankarna kan flöda, där fötterna slipper stängas in i skor utan kan släppas fria på sandstranden. Sommarlov, mitt sista sommarlov.
'
Min Kärlek är kvar på P&L och saknaden är så otroligt stor. Hoppas på att vistelsen i Varberg håller mig sysselsatt så länge som möjligt. Åh, kom hem. Nu. ♥

 

2011-06-27 @ 00:24:47 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0