cassandraam

Varberg, part four

För att lättast hålla reda på vart bilderna kommer ifrån så har jag satt nästan samma rubrik på de. De är sjukt många bilder kvar att visa så dessa inlägg kommer dyka upp med jämna mellanrum!

Har fixat lite smått i mitt rum idag, mest för att fördriva ännu en bortsoven söndag. Bilder har hängts upp, sängkläder har blivit utbytta, sängen har fått ett överkast och andra småsaker har blivit omkring flyttade. Allt för att skapa de rum jag egentligen vill ha. Ska leta möbler på ikeas hemsida, mami håller utkik efter en stor spegel åt mig och jag funderar på hur jag ska få ut så mycket utrymme som möjligt ur mitt rum, utan att ta bort allt för många möbler..!

Vi hörs, Love ♥
2011-07-11 @ 00:15:29 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: CJ

Somriga bilder!

2011-07-11 @ 21:07:10
URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: Catja - Passion for fashion

Vilka underbara bilder :) skulle kunna sitta och titta på de i all evighet.

2011-07-12 @ 15:10:02
URL: http://catjas.se
Postat av: sandraaaaaaaaaaaa

ohmy vilka fina bilder cassie mjau! PUSS

2011-07-13 @ 12:13:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0