cassandraam

Out

Hello, är ifrån allt som har med min dator att göra så därför är bloggningen väldigt låg. Men efter att ha jobbat i tre och en halv timme på "andra sidan" kom Kärleken och hämtade mig för att sedan ta mig hem till honom där tvårätters-middag väntade. Med underbart god mat i magen drog vi vidare till en vän till Kärleken för att spela poker. Första gången i mitt liv jag spelade och därför tog mina marker slut direkt. Men roligt var det!

Allt för denna gång, lateroooo!
Love
2011-07-12 @ 23:58:34 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: cammie

tack så mycket fina du =) Hur har du det idag? sol hos dig?

2011-07-14 @ 11:46:20
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0