cassandraam

just talking !

åååh, jag har ännu en gång fastnat framför datorn - fattar inte varför jag verkligen inte kan sluta! Jag sitter och fördriver tid som jag egentligen borde spendera på min skola, haha jag har riktigt allvarliga problem med detta JA!

Jag borde egentligen ha duschat, pluggat och liknande just nu men istället så sitter jag i dagens kläder + morfars gamla stickade kofta som är hur tjock som helst och jag älskar det!

I morgon funderar jag starkt på att dra på mig vårjackan – bara för att kunna matcha tillsammans med min väska + att jag ska kunna ha en kavaj under!
ÅH! Jag har ju glömt berätta att jag har skaffat mig ännu en ny kavaj – jag fick den av Sandra och den sitter som handen i handsken!

Nej, jag måste sluta nu, måste verkligen gå och duscha och sedan sova antar jag..
Jaja, vi hörs i morgon!
Puss


2011-02-28 @ 23:07:42 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0