cassandraam

24.se

Samtidigt som jag hittade min kamera kom jag på att jag behöver en ny väska och ett större minneskort så jag gick in på 24.se och hittade en väska för 89:- och ett minneskort på 8GB för 109:- och med frakten slutade det på ynka 228kr!
Leveransen var inte alls lång, beställde det på fredagen (kvällen) och fick det på tisdagen/onsdagen veckan därpå, hem i brevlådan! Den snabba leveransen är absolut ett plus!

Kika in där om ni behöver tillbehör till några utav era teknikprylar! 24.se
Funderar även på att inhandla ett extra kamerabatteri från dom.


Love

2011-08-15 @ 18:57:25 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0