cassandraam

Jag är...

Åh, idag är en sådan dag som jag känner dåligt samvete och är arg!
Jag är arg över att folk kan få andra att må så dåligt!
Jag är arg över hur vissa personer är mot andra!
Jag är irriterad över hur folk uppträder, hur de jämt ska dra till sig uppmärksamhet.
Jag är irriterad över att folk ska bestämma över en.
Jag har dåligt samvete för att jag har ignorerat vissa personer som inte har gjort något för att förtjäna det.
Jag har dåligt samvete för att jag har ignorerat vissa saker som egentligen varit uppenbara.
Jag har dåligt samvete för att jag träffar mina "gamla" kompisar så lite!


Jag är glad över att jag har en underbar pojkvän som vet hur jag är!
Jag är glad över att jag har mina underbara vänner som alltid finns där!
Jag är glad över att ha chansen att mysa och kramas så mycket som jag kan med Alexander.
Jag är glad över att min mamma fyller år i morgon!
Jag är glad över att jag får chansen att hjälpa människor som mår dåligt!
Jag är glad över att folk känner ett förtroende för mig.
Jag är glad över att ha en mamma som alltid finns där!
Jag är glad över att jag är helt frisk.
Jag är glad över att Alexanders mamma tycker om mig så mycket som hon gör!
Jag är glad över att jag mår så bra allt som allt!
Jag är glad för det mesta just nu. Vissa saker skulle jag vilja ändra på men kan inte.


2010-10-17 @ 21:06:20 Tankar & frågor Permalink


Kommentarer
Postat av: Julia

Fina bilder! :)

2010-10-17 @ 22:00:52
URL: http://juliabacklund.blogg.se/
Postat av: sandra

älskar dig cassie, fint skrivet <3

2010-10-17 @ 22:44:30
Postat av: hiba

åh ibland känner man så, att man ska vara mer tacksam! hade sån dag igår, där jag klagade åt de minsta lilla...



2010-10-18 @ 14:46:35
URL: http://justmehiba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0