cassandraam

today

åh, vad jag är stolt!
Jag är ledig hela dagen idag så jag spenderade natten hos mitt hjärta och nu sitter jag och väntar på att han ska komma hem från jobbet!
I alla fall, det jag är stolt över är att jag har skrivit en bokanalys på tre sidor idag och jag är NÖJD med den! (:

Har funderat på att dra ner till staden men känns lite onödigt nu när de stänger om två timmer. I morgon ska jag i alla fall inhandla ett par nya jeans hoppas jag! Har börjat älska jeans av någon anledning, i alla fall ett av de många jag har!

Nu ska jag snygga till mig så vi hörs när jag kommer hem! puss
2010-10-11 @ 15:57:50 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0