cassandraam

för mycket på FB...

Jag kom på en sak..
Jag har insett att jag HATAR folk som uppdaterar på Facebook ALLT de gör! 
Typ; - Hej, nu har jag vaknat! 
5 min senare; Nu ska jag nog ta mig en dusch
20min senare; sådär, nu har jag duschat, ska nog ta mig en macka! 
10min senare; Nu är jag mätt! God macka blev det! Nu ska tänderna bli rena!
..
och ah, ni fattar! Jag undrar ifall de människor som skriver så, ifall de tror att alla vill veta vad de gör 24/7..??
Usch! Skaffa en blogg istället då eller nåt..
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
2010-11-19 @ 09:00:23 Tankar & frågor Permalink


Kommentarer
Postat av: M

WORD, FUCKING WORD

2010-11-19 @ 14:31:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0