cassandraam

make it your own way honey!

Jag har fått för mig att klippa av tröjor som är långa.
Jag klippte först av en vanlig vit t-shirt som var lite längre.
Sen klippte jag av min tonight gonna be a good night - t-shirt, tyvärr blev den lite kort.
Det senaste jag klippte i är t-shirten jag köpte förra veckan. 

Här är steg för steg för er som vill göra det också; 

1. lägg ut t-shirten på ett plant underlag och rita ut hur du vill klippa den.
Om du har en annan t-shirt kan du använda den som mall. 
(se bild nedan)

2. Klipp där du har ritat. OBS; klipp hellre för lite än för mycket!! 


3. Ta på dig den för att se ifall du är nöjd, om inte - klipp mer.

Resultatet!
2010-05-24 @ 20:30:49 Min stil Permalink


Kommentarer
Postat av: My

niccy

2010-05-24 @ 21:07:00
URL: http://myjozefina.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0