cassandraam

Fredag

Hej gullungar!
Jag skäms verkligen för att jag bloggar så lite men jag har verkligen inte haft någon ork till att göra det.
Igår (torsdag) och idag har jag "jobbat" sent vilket har varit ansträngande eller vad man ska säga..

Jag sov hos Alexander igår, ovanligt, och kom hem i morse vid halv elva.
Vid halv ett kom Emma till mig, jag fixade mig lite och vi drog in till Borås för att shoppa lite. Dock blev det inte direkt någon riktig shopping med henne för hon drog hem lite tidigare så jag knallade runt ensam och tittade.
Jag ska snart visa vad jag köpte, måste bara gå ner med lite tvätt ;)
Kommer snart ♥
2010-03-19 @ 23:16:45 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym





Hoppas du får en fin kväll !



2010-03-21 @ 20:50:15
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0