cassandraam

Bilder sen lördags

Jag har inte laddat upp de få bilder jag tog i lördags.
Egentligen skulle jag ha åkt till Göteborg men jag kände att jag inte skulle orka med det med tanke på att jag inte var helt 100 frisk.. :s

Jag drog in till stan och träffade Jennie och Nora. Vi tog en fika på Orion, riktigt mysigt!♥

Varmchoklad med grädde och marshmallow, helt okej!

Hallonpaj (tror jag) med vitchoklad och vaniljsås♥


Jag avslutar med några bilder på Jennie, Nora ville inte vara med..



EDIT: Efter fikat med flickorna hängde jag med alexander och hans kompisar till Snack och sedan filmkväll hos Mogge.. Ah, det var min lördag. (:


2010-03-02 @ 21:27:03 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: Madde

ÅH va gott det där såg ut då :-D .

Hoppas ni hade roligt :-D



Sv: Låter mysigt :-)

2010-03-02 @ 21:46:56
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0