cassandraam

frukost ute..?

Hej!
Jag har inte kunnat blogga idag heller för jag har varit i Göteborg med min kära Sandra

Men som ni vet så jobbar jag och går därför upp kring halv sex men idag sov jag lite längre.
Dock vaknade jag med huvudverk så jag satte mig ute och åt frukost, riktigt skönt var det. Så tyst och stilla..

Funderar på att göra samma sak imorgon ♥



Sedan vid fyra-tiden imorgon så kommer jag åka med Emma ner till Falkenberg och vara borta hela helgen, ska bli riktigt skönt! Jag längtar!
Men nu ska jag ta och sova, ska upp tidigt imorgon och jobba mycket mer än tidigare i veckan ..
Sovgott kära läsare!
Love ♥
2010-06-17 @ 21:42:38 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul att vara i göteborg

2010-06-18 @ 10:03:14
URL: http://juntunens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0