cassandraam

Bilder!

God kväll på er!
Jag och mami har nyss tittat på The Wedding Planner tillsammans ♥ riktigt bra är den!

Men jag tänkte att eftersom att jag inte har laddat upp bilder sedan min skolavslutning så kommer de nu;

Klänningen är från nelly! ♥


Jag, Josse och Sandra, mina fina flickor ♥

Haha, det handlar ju om att bjuda på sig själv eller hur?


HAHA! Drägg är vi allihopa! haha love till er flickor ♥

Lisa, Josefine, Natalie, Emelie och Bea  (:

Sandra och Josse, vanilla and chocolate? ♥

Samuel och Michael

Gabbeh (:

Josse, jag älskar denna bild på dig ! ♥

Smårgåstårtan som var okej.

Blev riktigt nöjd med blom-bilden!

Nathalie, Gabbeh, Bea, Josse och Sandra ♥

Det var det! 
Pusss ♥

2010-06-11 @ 23:08:46 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0