cassandraam

W&W

Hej!
I fredags drog jag och Sandra med Alexander och hans kompisar till Varberg eftersom det var wheels and wings.
Dock tog jag två bilder, tyvärr..
Men i alla fall så satte vi oss vid fästningen först. Efter en stund gick vi och käkade och sedan skulle vi till Håsten. Dock tog de väldigt lång tid innan vi kom dit eftersom vi stannade väldigt mycket på vägen, men väl där så träffade vi massa skönt folk.
Efter en tid drog Alexanders kompisar och det var bara jag och Alex kvar, så vi letade upp Sandra och satt med hennes kompisar tills tåget gick 07.40 på lördagen, gissa om vi var trötta eller? Hahah!



Pusss!
2010-07-19 @ 00:55:36 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0