cassandraam

vi måste sluta tänka siffermässigt...

Alexanders födelsedag kommer upp, nu på Onsdag för att vara exakt.
Innan gick jag runt länge och tänkte vad jag skulle köpa, vad jag skulle ge honom.
När jag frågade honom vad han ville ha, så fick jag det "bästa" svaret man kunde få; "Jag vill ha dig!"
Visst det är gulligt sagt, missförstå mig inte - jag gillar på ett sätt att få ett sånt svar men det gör inte situationen lättare för mig.

Jag ringde min mamma halv tolv på natten en kväll denna veckan för att få lite tips.
Hon sa att vi måste sluta tänka siffermässigt när det gäller att ge bort saker.
Efter samtalet tänkte jag på det hon sagt och nu vet jag exakt vad jag ska ge min prins på sin 19-årsdag.
Jag vet exakt!
Det kommer inte kosta mycket men troligen kommer han gilla det. Hoppas jag känner min pojkvän såpass bra?

Jag berättar efter hans f-dag vad han fick, han kikar ju trots allt in i min blogg ibland! Hahah!


Men ett tips;
En present behöver inte alltid uppskattas mer för att priset för den innehåller fler siffror.
Presenter utan siffror kan uppskattas mycket mer än vad man tror!
love!
2010-07-25 @ 02:49:22 Tankar & frågor Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0