cassandraam

UF @ Åhaga

Hey alla
Min dag har varit kass idag igen :o är påväg att bli sjuk nu igen (y)

jaja, men här kommer lite bilder från dagen..

Dagens outfit;
Glasögon
Slipknot tröja + bandana
Glansiga leggings


Josse var riktigt söt idag!

haha, min "lyxiga" frukost/lunch

Emilia och Gabbeh (:

haha visst är jag söt? ;)

Köpte ett "Survival Kit för tjejer" fär 25kr! haha kanon! ;)
Gabbeh köpte ett också (:
OBS: Den vita rullen är en lapp som man ska läsa när man har
en dålig dag. (y)



Innan vi drog till Åhaga så köpte jag två par leggings;
Ett par som såg ut som ett par jeans 149kr på H&M



Och ett par som va lite "hårdare",
Gråa med dragkedjor längst ner. H&M för 149kr



riktigt nöjd med mina köp idag ;)
Biglove
/C


2010-01-20 @ 22:10:00 Min stil Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0