cassandraam

tidig nattning (:

Jag ska faktiskt gå och lägga min strax, mamma säger att jag ska lägga mig tidigt ikväll så får väl lyssna på henne.
Haha, mamma sa det att hon inte skulle låta mig åka till Lisas fest, hon gav mig utegångsförbud!:o
GRATTIS LISA I EFTERSKOTT! Förlåt att jag inte kunde komma på din fest /:
Älskar dig gumman :)



Iallafall så ska jag nog sova nu, ska underhålla er med lite fler sommarbilder (:

Vad tycker ni om bilderna? (: Tell me :D

Jaja, men nu kommer mami snart och kastar in mig i mitt rum och låser dörren så jag måste sluta skriva nu :)
Hoppas ni har haft en bra kväll/natt (:
Godnatt godingar!
Biglove
/C

2010-01-17 @ 00:04:03 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: Evelina

Rihanna vs Lady Gaga, vem tycker du är bäst?

Vem är hetast? Vem bär snyggast scenoutfits? Vem har släppt bäst låtar och album?

Kika på det senaste inlägget i min blogg där du kan se vad jag tycker + två kollage av scenoutfits, och musikvideos med Rihanna och Lady Gaga!

2010-01-17 @ 02:15:32
URL: http://missevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0