cassandraam

Söndag + måndag

Hejhej!
Två dagar sedan som jag bloggade nu, inte bra alls! ;)
Sanningen är att jag inte har suttit vid datan, har varit med Alexander. Ovanligt eller hur? ;)

I söndags sov Alex hos mig, kollade på Paranormal Activity – igen. Inte ens i närheten av lika läskig som när man såg den första gången ;) Innan vi gick och la oss så tittade vi på State of play. Rätt bra film.

Trailer - State of play


Måndagsmorgonen sov vi bort, gick upp vid tre eller nåt och åt frukost.
Efter en stund drog vi hem till Alexander och tittade på Pay it forward. Grät även denna gången. (y)

Trailer - Pay it forward

Jag verkligen älskar denna filmen. Jag gråter lika mycket varje gång.


Btw, Vi har börjat med en ny sak hemma hos honom – varje gång vi sover där så går vi ner och käkar vid kanske fyra på natten? Skillat! ;)


Biglove
/C

 




2010-01-05 @ 23:58:54 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0