cassandraam

Sjukling! :(

Hola chicos lindos!
Jag är sjuk idag. Jag är hes, snuvig och har ont i halsen..
Kul att jag knappt kan äta nåt utan att må illa.. :s
Usch, jag vill till skolan?! Tycker det är så tråkigt att vara hemma på dagarna för det finns inget att göra..!

Skulle egentligen sova hos Alexander idag men eftersom jag är sjuk så får jag stanna hemma
så att jag är frisk till imon eftersom det är en riktigt bra dag imon! Därför måste jag vara frisk!

Biglove
/C


2010-01-21 @ 13:04:38 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

sv; Vad coolt! :D Bad du inte om autograf? :D

2010-01-21 @ 14:20:00
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0