cassandraam

ny temugg (:

Jag sov hos Alexander igår efter Johannas förfest (:
Vid halv fyra lämnade han mig i Knalleland, gick in på Clas Ohlsson - köpte en lampa åt mami och gick sedan för att köpa en stor temugg! Hittade en billig och bra för 15kr, I love it!
När jag kom hem så städade jag och mami mitt rum, lite snyggare nu ;)

Just nu sitter jag i Alexanders tröja, luktar underbart!
Jämte mig har jag min nya kopp med te i och Johan Falk framför mig.
Mamma tycker Johan är riktigt snygg! - Usch! ;) 



Nu ska jag kanske kolla klart på J.F
Sen ska jag duscha och plocka fram kläder till imon
Sist men inte minst, Sovaaa! :D

Vad har ni gjort i helgen bloggläsare? (:

Biglove
/C

2010-01-10 @ 22:57:10 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0