cassandraam

ny header! :D

Mitt i natten känns det som..
Jaja, jag har iallafall suttit med min header hela kvällen, för att få den så bra som möjligt, alltså placeringen ;)
Säg gärna vad ni tycker om den nya headern? (:

Imorgon blir det att åka till Göteborg och träffa Dodde och hans flicka Tanja (: Ska bli riktigt roligt faktiskt! (: 
Åker halv ett hemifrån (y) Borde gå och duscha egentligen - måste ju upp tidigt imon!(;
Vi ska troligen fika och shoppa lite, måste ha nya mcboots NU!

Efter Götet blir det filmkväll med flickorna, längesen!
Torsdagsnatten kanske spenderas hos Alexander, hoppas jag iallafall. 



Haha, en bild jag ritade i åttan? Nian? Något sånt iallafall.
Innan hade jag hela min vägg full med bilder men rev ner de för några 
månader sen.
Denna har jag iallafall kvar.. Jag gillar den ;)

Biglove
/C

2010-01-07 @ 00:08:42 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: Chanto

sv: tack tack... :)

2010-01-07 @ 00:18:18
URL: http://chanto.blogg.se/
Postat av: Erica

Nawwie, jag ser mitt namn! Miss you! <3

2010-01-08 @ 20:24:14
URL: http://olaussonerica.blogg.se/
Postat av: JC

om det är mig Jennie du menar på teckningen, gillar jag den ;)hahaha

2010-01-08 @ 20:48:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0