cassandraam

msn med Linn. KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS!


Jag och Linn har riktigt kul på msn (y)

-. linn. säger:
men när jag väl börjar tattuera mig kommer jag aldrig sluta
hahahaha
-       cassandra, säger:
hahahhaha vänta! xD
-. linn. säger:
haha men ja kan inte  
-       cassandra, säger:
HAHAHAHAH DETTA ÄR DU I FRAMTIDEN! xD

-. linn. säger:
HAHAHAHAHAHAHAH
typ
hahaha
jag vill ha på handleden,nyckebenet,ovanför rumpan,höften,nacken,foten
hahahaha



En sak jag inte fattar... Hur kan man få in  en larv i ögat!?



Biglove
/C



2010-01-06 @ 18:18:36 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: Transan/Jonas

Det kan ha lagts ett ägg där sen har det kläckts och

börjar växa ._. såg en dokumentär om det en gång, men

då var det i hårsäcken den hade kläckts ._.



/Svar/ hihi ja visst är dom :D tack <:

2010-01-06 @ 19:30:32
URL: http://transan.blogg.se/
Postat av: fotonicfotoh - smyckedesigner

hahaha så äckliga vi är :O

2010-01-07 @ 15:55:59
URL: http://fotonich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0