cassandraam

Dålig uppdatering, igen!!

Förlåt för dålig uppdatering!!
Hela förmiddagen har varit helt kass! Försov mig och fick stressa till bussen från Alexander.. Fullt på bussen.
Gå bort till skolan. Matte första lektionen och direkt efter naturkunskap!
Åååh, kära rektor,
Tack för att du planerat schemat så bra att alla "roliga" lektioner kommer på samma dag! Lovely! NOT!
Oljud på lektionen, kanon när man redan är irriterad till 1000! (y)
Slut på sura miner.


Så nu när jag har skrivit det så kan vi se allt roligt med min skola (:
Jag skrattar varje dag i skolan ;)
Haha, kul att det blev samma dåliga lunch idag igen :o Ville inte ha fläsk och potatis så aah ;)

Efter skolan så drog jag, Josse och Sandra till H&M för att köpa ett par leggings, men jag hade inga pengar, inga alls!!!!!!
Får dom dock imon ;) shoppashoppashoppa!

Sen tog jag bussen hem till Alex, gick och sov tills bby kom hem.
Nu sitter jag här och drygar!
Biglove
/C

2010-01-19 @ 21:58:40 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0