cassandraam

Dagens outfit - Alex favorit?

Hey!
Förlåt att jag inte har bloggat på hela dagen, har haft fullt upp med första skoldagen..
Haha, roligt att min rektor fick ungefär 19 sura miner mot sig första dagen, första timmen. Fail!

Tänkte visa er lite vad jag hade på mig idag, förra gången jag hade det så tyckte bby att det var najs! (:


Linne - H&M
Jeansskjorta + bandana
Trasiga jeans
- Gina Tricot
Det har blivit lite av en favorit för mig med, det är verkligen min stil (;

Vad tycker ni? (:



Tänkte fråga er; när började/börjar ni skolan? Hur var första dagen?
Tell me! (:

Biglove
/C


2010-01-11 @ 22:10:09 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0