cassandraam

Mitt nyår 2009

God fortsättning eller vad man nu ska säga.
Mitt nyår var helt underbart.

Först var det förfest med Emma och flickorna. Riktigt kul faktiskt.
Emmas lillasyster Emelie hade några kompisar där med så vi var ett litet gäng (:

Vid halv nio tog vi bussen in till Borås för att festa – drog till Sjöbo på en hemma-fest. Hum.. Emma och de drog nästan direkt så jag stannade med Alexander och hans vänner. Efter en stund drog alla hem till Alexander där vi slängde ut hans bror och hans kompisar.. (y)

Vid tolv blev det skumpa och fyrverkerier.
Gick och la mig strax efter tolvslaget eftersom vi hade lagt oss vid halv fem dagen innan(y) 

Nyår 2009 i bilder!


Förfest!

Tolvslaget!


Sorry för de suddiga bilderna :s

Biglove
/C

2010-01-02 @ 22:44:05 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0