cassandraam

About the party...

Glömde berätta lite saker som hände på festen igår (:

- Det kändes som att nästan alla strulade med alla.
- Folk stod och hade nästan sex i hallen. Halva inne eller vad säger man?
- Två stycken gick in till ett sovrum och hade nästan sex, varav killen har tjej.
- Folk spydde
- Folk gick runt och hade kortkort så man såg allt.
- Folk kaxade.
Ska jag fortsätta? ;)

Jag var nog den enda som var nykter (y)
Jaja, annars så har jag nog ingen kommentar om kvällen ;)

Biglove
/C
2010-02-13 @ 22:32:00 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: tildah

vilken fin blogg! :)

2010-02-13 @ 23:14:20
URL: http://ttildahsandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0