cassandraam

Sleep-mode..

Hej!
Jag gick upp vid tolv som jag sa att jag skulle göra, jag har nu städat i köket och mitt rum, mer tänker jag inte göra.. Dock måste jag skriva och lämna in ett skolarbete men vet inte om jag ska göra det idag - känner för något helt annat.. Därför ska jag nu gå och lägga mig igen och sova bort dagen eftersom jag inte har nåt annat för mig haha ;)

Till detta inlägg vill jag skänka er en bra låt som ni kan lyssna på medan jag sover;
Jose Gonzalez - Heartbeats

Godnatt ♥
2010-04-02 @ 16:23:08 Musiktips! Permalink


Kommentarer
Postat av: djustd

Glad påsk på dig! :)

2010-04-03 @ 01:52:58
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0