cassandraam

Psykolog Cassandra

OBS; Jag är extremt trött och på gott humör!


Välkommen!

Jag tänkte berätta en sak för er....
Jag och en kompis sitter just nu och pratar om ett förhållande där xet har blivit vrickad tydligen, inte okej!
Jag tänker inte lägga mig i det så mycket men jag vet vad jag själv tycker..
Förövrig, om jag tänker efter så är det egentligen rätt många som berättar saker för mig, ber om råd och ibland kan jag faktiskt känna mig som en psykolog - tufft va? ;)

Hahah, nog med att vara självgo nu, har någon nåt att berätta så lyssnar jag, såklart!




Nu ska jag prata vidare, kolla bloggar och lyssna på underbar musik!
därför ska ni få lyssna på två random-låtar ur min spotifylista;
Lorentz & M.Sakarias - Baby!

David Guetta - Love Is Gone

NJUT!
Pussss ;)

2010-04-15 @ 20:13:07 Musiktips! Permalink


Kommentarer
Postat av: emsy

Cool header:)

2010-04-16 @ 20:17:45
URL: http://itsemsy.blogg.se/
Postat av: KC

Du kom med i tävlingen, lycka till nu ^^,<33

2010-04-16 @ 20:27:53
URL: http://kassiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0