cassandraam

Flickan från ovan

Jag har glömt att säga en sak;
Jag och Alexander gick och tittade på Flickan från ovan i söndags.
Den var verkligen inte alls lika bra som man trodde att den skulle vara.. Självklart en besvikelse.
Både jag och Alexander trodde att filmen skulle vara jättebra eftersom trailern är verkligen lockande men ah, jag hade för höga förväntningar antar jag.

Ni får en trailer här;

The Lovely Bones Trailer
(↑filmtiteln på engelska↑)

Dock fanns det vissa tillfällen som jag kände att tårarna var påväg men jag klarade mig utan!
2010-04-06 @ 16:09:31 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: Gabbeh

Hihi jag storlipade igenom hela filmen :)

2010-04-07 @ 19:19:18
URL: http://sexinfected.blogspot.com
Postat av: Josephine

Heeej Fokii! :D



Jag såg också den filmen här om dan och den var verklgen inte alls bra, för vi diskuterade ju om att den verkade skit bra men usch och blä!

2010-04-08 @ 00:23:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0