cassandraam

tillbaka?

Hej!
jag vet inte hur det blev med bloggpausen men just nu så orkar jag iallafall upp ur sängen (y)
satt och gjorde nu design idag - inte så mycket men alltid nåt 'aight? :D

IGÅR:
Johanna Larsson kom hit, hur kul som helst.
egentligen gjorde vi inget speciellt men eftersom vi inte hade träffats sen i sommras så hade vi sjukt mycket att berätta för varandra! :D
först gick vi runt i borås och kollade lite affärer för att få lite inspiration till Halloweenoutfits.
18.40 drog vi hem och satte oss vid datan, först en tsm sen varsin (y) oh, yes!
vi tömde min garderob för att hitta lite kläder till min halloweenoutfit - och vi lyckades!
Har nästan allt klart med kläderna inför lördag! oowiiieee! :D Tack Johanna<3

efter en stund så skulle vi sova, men blev lite problem-prat först.. you understand me honey!

IDAG:
vi vaknade tidigt eftersom vi skulle in till Borås och träffa mami.
så vid halv tolv drog vi bussen till borås, kollade runt lite och sen träffa vi mami, drog till Guldfynd.
hittade detta och lite till; 

glasögonen är egentligen ett par sjukt fula solglasögon
som jag knackade ut glaset ur.
- Varför? Det får ni veta en annan gång ;)

Vi gick runt i stan i ungefär fyra timmar innan vi gick in på BBB - Borås BurgerBar och köpte varsin 150gr med pommes - sjukt gott! :D
när vi var klara drog vi till centralen och väntade.. Johanna åkte hem till sig och jag till mig..
när jag kom hem så prövade jag allt som allt till festen och jag är till 90% nöjd! :D
käkade lite och nu ska jag strax sova.
imon blir det att sova länge och sedan hoppas på att J&J kommer hit! (:

lite bilder från idag;


Johanna är sjuktsöt! ;)

men de bilderna får avsluta detta inlägget!
puss
/C



2009-10-30 @ 02:18:45 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0