cassandraam

random

helluuuuu (;
nu har vi käkat, blev lax och ris + sås. låter inte så jättegott men det var konon! (:
egentligen så har jag inget att skriva men skriver för att det är kul (;

under turismen [förra lektionen] så i slutet snackade läraren om miljön, hahah de låter jättetråkigt men det var faktiskt kul!

Irriterar mig på folk som sitter och skrattar åt olika problem med naturen.. visst jag kanske inte är världens bästa naturvän men jag sitter inte och skrattar åt hur dåligt människor runt om i världen kan ha det.. tänk på nån annan än dig själv? ..

hahah låter som en bitter gamal tant men jag är bara ärlig (:


 
jag har inte ännu tagit ett kort på dagens outfit så ni får se gårdagens ;) 
sorry för att bilden är lite suddig

Gårdagens outfit;
Leggings: jeansleggings från H&M
Linne: H&M
Tröja: Only - old!



2009-10-21 @ 12:33:46 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0