cassandraam

partyparty!

nu kommer massa gamla partybilder upp!
Enjoy!
OBS: bilderna läggs inte efter datum utan lite hur som helst!

Nyår 08-09

lisasötnos (:

förfest innan vattentornet



I Hennies stuga(:

Jag och linnbby (: Lägg märke till att det är Linn som röker

vattenpiiipa (:



Fest hos Lisa T (:

Lisa är egentligen jättesöt på den bilden ;)

TJA POJKAR!



Fest hos Linn! (:

Emma dansar alltid lika fint (:

Jolinesötnos (:



Fest i Linns stuga(:

Anna, Emma och Hennie när vi precis kommit dit (:

Emma, Linn och jag(:



Playboy-fest @ Linn(:

gottgott(:

We like! (;



Sleepover @ Linn(:

behövs det en förklaring? .. ;)

sjukt seriös bild! (;



fest i Viskafors(:

Joakim aka Kvist lägger in en stöt på kalle..

kalle ger honom dissen.. /:

denna bilden kräver egentligen en förklaring.. men ah.. ;)



Fest @ Madde Krok(:

Lisa fixar sig lite(:

Folk! (:

eh.. hum..? Vi GILLART! ;)



Fest @ Linn (:

jag gillar bilden (:


flickor ;)



Så! nu får det räcka med bilder! det är dock lite utsorterade bilder, orkade inte ta med alla..(;
/C

2009-10-30 @ 18:04:12 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0