cassandraam

msn med gabbeh(:

- cassandra, säger:

hahah

jag har inget lif!


Gabbeh, <3 säger:

 haha okej,


- cassandra, säger:

LIF hahah jag dör xD

LIV menar jag


Gabbeh, <3 säger:

 xD


- cassandra, säger:

visst är det kul med en emo som heter LIV xD

hahahahaha jag ****** snart i en flaska och häller på åsnan xD


Gabbeh, <3 säger:
.___. jag känner henne xD

- cassandra, säger:

vem? xD

hahahah jag dör


Gabbeh, <3 säger:

 Liv. hon är emo xD

2009-10-15 @ 21:49:51 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: Gabbeh

Haha, xD så jävla bäst xD

2009-10-15 @ 22:11:55
URL: http://sexinfected.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0