cassandraam

god morgon + v-inlägg

god morgon allihopa! (:
vi har precis haft prov på europas länder och det gick ganska bra för mig. oowwiii :D
nu sitter vi på våran andra turismlektion och ska planera vårt studiebesök till Gekås den 11/11. lite sådär kul men man får ta det (:
snart har vi lunch, blir väl macka idag igen (y) hahah den nya cassie-metoden aight? nej, ja skojar med er (;

jag slänger upp två videos från i måndags - då vi fick våra dataväskor.. (y) yey! ;)
enjoy!


gabbeh har lite kul och ah alla älskar väskorna (:



josephine är alltid lika rolig (;

2009-10-21 @ 10:21:33 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0