cassandraam

fredagsbloggning

hello you! (:
eftersom jag gick och la mig så sent igår (vid fyra?) så är jag riktigt trött nu.
vaknade vid ett tiden, gick upp och käkade frukost..

kring tre gick jag och mami ut och gick i skogen. 
- Jag har kommit på att när man är ute och går så är det oftast lättare att snacka.. Problemen runtomkring känns så små och långt borta samtidigt som man får en annan syn på problemen..
Dessutom så känns det bra att vara ute och gå när det är kallt. Känna kylan verkligen bita tag i kinderna..
Det är verkligen en härlig känsla att vara ute och gå i skogen när det är kallt och sedan komma in i värmen..
Jag gillar hösten ibland!
Tog med min kamera för att ta massa bilder till bloggen men tog jag några bilder? - Nej.. (y)

men men, när vi kom in så satte jag på lite kaffe och så käkade jag och min lilla mamiiii (: 
funderar på att sova lite..?

puss
/C
2009-10-30 @ 17:11:10 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0