cassandraam

förlåt!

Hej allihopa!
Förlåt för att det inte har kommit några videos idag, jag fattar bara inte hur man lägger upp de på ytube..
HJÄLP MIG NÅGON?

har haft sjukt kul i skolan idag med michael men vi har saknat våran lillplutt Gabbeh,
hoppas hon kommer imon <3

när jag kom hem så gick jag och la mig ännu en gång, vaknade och sen när jag skulle vända mig om för att sova bara liite längre så ser jag en blixt i hela mitt rum :s

hoppar upp ur sängen och drar ur alla kablar till min data och sätter mig sen för att fixa med min hemsida som vi hade i läxa.
datan är bärbar så kunde jobba utan kablar i ;)

imon kommer det en videoinlägg om jag lyckas fixa det med ytube.. Jag och Josefin ska spela in i skolan imon!:D
hahah FAIL på oss! ;)

nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas på att jag kan sova innan halv ett ikväll! (:
ha det underbart sålänge så hörs vi imon !

godnatt godingar <3
puss
/C











2009-10-08 @ 23:37:00 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0