cassandraam

Föreläsning @ GBG

Hejhej!
nu skriver jag igen.

idag drog Hp1a [klassen] till göteborg på en föreläsning av Mattias Klum - känd svensk fotograf.
Har aldrig blivit så inspirerad av en föreläsning som idag.  

vi åkte iaf buss dit, här är lite bilder på Gabbeh och Michael;

innan 100-bussen

Ni är smexiga! :D
snyggingar! Gabbeh gick in på donken och köpte nuggets innan vi drog till bussen.

efter föreläsningen hängde jag med de andra tillbaka till Borås för att hämta datan i skolan.
power walkade snabbt och långt för att hinna med en buss till emma.
Ännu en gång tog jag en 100 buss - till Emma.
Jag kom dit och lyckades somna, vaknade med världens sockersug så vi drog till Bolle och köpte Chilinötter,
LOVE IT!
efter det hängde hon med mig hem och sen drog hon lika snabbt ;)

nu strax ska jag käka med mami, plugga, duscha och om jag hinner så ska jag blogga en gång till! (:
puss så länge.
/C
2009-10-07 @ 20:40:05 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0