cassandraam

Jag DISSAR;

nu känner jag att jag måste dissa en sak;
Härmapor!
Visst okej att man gör som andra men att sno saker från andra?
sno andras ideer och sen tro att det var ens egen idé? hallå? kom på nåt eget - Ja tack!
irriterar mig sjukt mycket på detta..
Jag vet att jag låter egenkär just nu men jag fattar inte varför du snor nåt sånt?
vill du va som mig eller vad är det? ..
omg, dålig fantasi? - hum.. JA! 

aja, nu ska jag inte klaga mer, ska öva inför prov imon ;) 
biglove
/C

 
2009-11-12 @ 13:03:41 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: johanna

veem gör detta ?:O

2009-11-12 @ 23:04:48
URL: http://juuiice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0