cassandraam

HP1a goes Gekås

Jag vet att jag är rätt sent ute med detta men i onsdags så drog min klass till Gekås på "studiebesök".
I en timme satt vi och lyssnade på en genomgång och sen shoppade vi!
jag och gabbeh tog en vagn och fyllde den med saker (;
Ja, jag och gabbeh kanske gick runt och trängde oss förbi och körde på folk med vagnen men det har inte med saken att göra.. (a)

Jag köpte;
väska; 99kr
leggings; 29kr
tröja; 149kr
plattång; 79kr
bodyscrub; 15kr
rakhyvlar
tuggummi
puder
rouge
hårnålar
toffsar
och Julmust såklart! ;)

Vid tre åkte bussen från Gekås och då hade vi varit där sen nio kanske?
Lång dag - hell yeah! ;)
Efter det blev det bussen hem med erica och bea.

Biglove
/C

2009-11-15 @ 19:38:11 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: gabbeh

Tack för en underbar dag <3

2009-11-15 @ 20:50:16
URL: http://minasjukdomar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0